Do Twoich obowiązków będzie należało:

  • nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami,
  • prezentowanie możliwości systemu oraz zachęcanie do bezpłatnego wypróbowania Glasson,
  • perfekcyjne prezentowanie korzyści płynących z wdrożenia systemu,
  • doradztwo i wsparcie osób testujących nasze oprogramowanie,
  • utrzymywanie relacji z przyszłymi i obecnymi klientami,
  • domykanie procesu sprzedaży.
    poza tym będziesz…:

brać udział w wydarzeniach branżowych (targi, kongresy, prelekcje),
prowadzić szkolenia z zakresu obsługi systemu Glasson,
organizować i brać udział w spotkaniach z kluczowymi klientami.

Wymagamy od Ciebie:

  • doświadczenia w sprzedaży i pozyskiwaniu klientów B2B (minimum 2 lata),
  • bardzo dobrego warsztatu handlowego (popartego osiągniętymi wynikami sprzedażowymi),
  • znajomości technik sprzedaży i obsługi klienta,
  • dobrej znajomości obsługi komputera (MS Office, internet, e-mail),
  • nieustającej chęci uczenia się i zainteresowania nowymi technologiami.

Możesz liczyć na:

  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • pracę w biurze w Katowicach
  • elastyczne godziny pracy (nie więcej niż 8h, chyba, że będziesz chcieć więcej),
  • możliwość zakupu materiałów edukacyjnych na koszt firmy,
  • Wyślij swoje CV na: biuro@glasson.pl

 

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Dowiedz się więcej jak je wyłączyć.

Zgadzam się