• Stan kasy

    Czy zdarzyło się, że coś wymagało natychmiastowej zapłaty gotówką z kasy salonu? Rozwiązaliśmy problem łatwego zapisywania zmian stanu kasy. Do każdej operacji możesz dodać notatkę, co oznacza koniec z żółtymi karteczkami przyklejonymi do monitora. Oprócz tego oddajemy do Twojej dyspozycji historię obrotu pieniędzy w salonie.

Co znajdziesz w statystykach?

  • Zlecenia w realizacji

    Ile zleceń masz obecnie na warsztacie? Ile warte są wszystkie zlecenia w realizacji? Ile zaliczek na ich poczet zostało przyjętych, a ile jeszcze klienci muszą dopłacić przy odbiorze? Korzystając z Glasson takie informacje masz zawsze na wyciągnięcie ręki. Dzięki łatwemu dostępowi do danych znacznie wzrasta Twoja wiedza na temat kondycji salonu.

  • Statystyki okresowe

    Wszystkie dane prezentowane w statystykach możesz przeglądać w dowolnych zakresach czasowych. Dla Twojej wygody zdefiniowaliśmy kilka gotowych zakresów, pozwalających jeszcze lepiej porównywać i analizować wybrane parametry na przestrzeni czasu. Zawsze jednak możesz analizować dane przez pryzmat okresu zdefiniowanego przez siebie.

  • Sprzedaż pod kontrolą

    Wyniki sprzedażowe stanowią podstawowy parametr, który dla każdego właściciela salonu jest niezwykle istotny. W Glasson zadbaliśmy, aby diagram, z którego możesz odczytać te dane, był jak najlepszy. Animowany, pełen detali wykres dokładnie odwzorowuje sytuację w salonie. Dzięki niemu sprawdzisz szczegółowe wartości z poszczególnych dni, a nawet godzin.

Niech przemówią liczby

Aby jeszcze łatwiej zobrazować wartości, wszystkie ważne parametry przedstawiane w postaci liczb wzbogacone zostały o diagramy.

  • Finanse w pigułce

    Aby ułatwić monitoring kondycji finansowej salonów, powstał box prezentujący finanse. W nim dowiesz się, ile wynosiły wszystkie przychody i wydatki w danym okresie. Na podstawie tych danych wyliczamy, na jakim poziomie kształtuje się dochód salonu.

  • Sprzedaż w salonie w podziale na kategorie

    Nic Cię już nie zaskoczy. Dane sprzedażowe prezentujemy także w postaci podziału jakościowego, gdzie doskonale widać, które wartości i w jakim udziale złożyły się na całą sprzedaż. Dzięki tej sekcji poznasz odpowiedzi na pytania; ile sztuk oprawek sprzedałeś w zeszłym kwartale i wiesz jak często zdarza się, że klient oprócz okularów dokupi do nich akcesoria.

  • Top 10 sprzedaży

    Top 10 powinny stanowić dla Ciebie źródło wiedzy i inspiracji. To z tego miejsca dowiesz się, które ze sprzedawanych produktów cieszą się największą popularnością oraz którzy klienci salonu dokonali największych zakupów. Taka wiedza pozwala zbudować zupełnie nową strategię promocyjną Twojego salonu.

Przenieś swój salon w przyszłość

Rozpocznij swój bezpłatny 7-dniowy okres testowy

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Dowiedz się więcej jak je wyłączyć.

Zgadzam się